onsdag 8 oktober 2014

Galen höst

Ni som följer mig på instagram,, har ju sett en del redan, men för andra så kan jag ju inte låta bli att visa hur denna hösten är.....

.....nämligen galen....

....på många vis.....

....sommaren  tar ju aldrig slut....




.....eller är det månne våren.....


.....eller är det förra vintern som fortfarande dröjer kvar....den var ju rätt mild, menar jag....

.....nej, det är nog trots allt lite höst.....

....för den go´a, härliga känslan att hoppa i och ta ett dopp, infinner sig inte riktigt....

....däremot så kommer sakta känslan av att krypa inomhus och tända ljus....

....men fram till dess att den riktiga hösten kommer, så får man passa på att njuta av vad himlen har att erbjuda....


HA DE´ GÖTT!

5 kommentarer:

  1. Många fina bilder... det är visst både vår, sommar och höst samtidigt :) Det har verkligen varit en lååång sommar! Vi har ju då tyvärr inte haft någon svamp att tala om, utan det känns som jag blivit snuvad på konfekten... och det känns outhärdligt långt till nästa höst.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tur att du visar dina fina bilder här också. Lång sommar, lång höst - hoppas vintern blir kort.

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder du visar, ja det ser verkligen ut som en galen höst.
    Alla årstiderna är bra att ha, men ibland som just nu blir det alla på en gång.

    Må väl/ Eva

    SvaraRadera
  4. Tänk, det kanske blir färska smultron/jordgubbar på julbordet..? :O
    Så fina bilder, du vet att jag älskar hösten, den är fantastisk!!! <3
    Plockar du annan svamp är sommarkantareller? Det vågar inte jag...:O En period plockade jag trattkantareller också, men det är längesen nu. Och i år har det inte funnits några vanliga kantareller här. Tur att man har kvar sen tidigare...

    Ha det bra, kära älskade världens bästa syster!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  5. Det har verkligen varit en ovanligt mild höst. Jag har också vivor som blommar nu och alla rosor börjar om igen. Man får passa på att njuta så länge det varar. Underbar himmel på den sista bilden/ Kram Titti

    SvaraRadera

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad