måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR

Så är det årets sista dag....
Gårdagskvällen så hann jag med att plantera om i princip alla mina orkidéer, kändes oerhört skönt, då klarar de sig några år igen...


Vill passa på att visa några bilder, även om det bara är mobilfoton, på min underbara amaryllis, ´Amaryllis Denver´, som har blommat tidigare på den första stjälken med fyra klockor, och på den här stjälken har det kommit hela 5 stycken underbara vita klockor! Passar ju bra, så här till nyår!

Nu önskar jag er alla ett bra slut på 2012 och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

4 kommentarer:

  1. Så härligt att ha planterat om alla orkidéer, här saknar krukväxterna den speciella omsorg som behövs.....
    Gott Nytt År på dig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. skönt att det gjort
    själv har jag inga orkidéer jag bara vattnar ihjäl dom
    GOTT NYTT ÅR
    maggan

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt ÅR på dig // Anita :)

    SvaraRadera
  4. Åh, ska man plantera om dom..? *rodnar*

    GOTT NYTT ÅR, allra allra käraste syster!!!

    SvaraRadera

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad