söndag 23 december 2012

GOD JUL

Sådär ja, då är det bara till att önska alla en riktigt underbar jul.....

Kunde inte låta bli att lägga ut den här bilden som var med förra året i vår facktidning, tycker den säger ganska mycket om hur det kan vara....och jag är även glad för att jag är ledig från jobbet och inte behöver ta emot alla som kommer in...känns faktiskt skönt....får man säga så?      Är ju glad,  både i mitt jobb, och för att jag har ett jobb, men ibland är det onekligen väldigt skönt att få bara vara och framförallt bara få vara ledig, inte ha några måsten...Tänk, bara det att inte behöva gå varje morgon kl. 05.20.....Kunna få gå där och strosa runt i sin morgonrock....tända i kaminen och bara mysa....det är små saker som ger livskvalitet....
Har ju varit ett helt otroligt blåsväder idag, så det har inte funnits en chans till någon utomhusaktivitet....därför är korten tagna genom fönsterrutan och på långt håll, men de visar iallafall att även småfåglarna firar jul här hos oss.....det finns MASSOR med mat i fågelbordet, och även om vi inte kan vara ute, så ser vi iallafall till att ge de små liven sin mat...är man djurvän, månne ?! :)

Nu önskar jag er alla en riktigt...

GOD OCH FRIDFULL JUL!!!

4 kommentarer:

  1. God Jul! Hoppas du får en fin helg!

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Tack för din trevliga och goa kommentar till mitt blogginlägg idag.
    Önskar Dig en fin helg. God Jul/brita

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du hittade min blogg , jag blev så glad över dina rader och du tar ju enormt vackra bilder så hit kommer jag på besök många gånger framöver . Hoppas att du får en underbar jul // Anita :)

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt!
    God Jul och ha en fin dag.
    Kul med samma intresse och taxar även o det är en halv :-)

    SvaraRadera

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad