måndag 27 augusti 2012

Bonus

Vilken härlig överraskning!

Imorse, när jag gjort mig i ordning för att åka till jobbet, så tittade jag av en händelse i kalendern i mobilen, och vad får jag se? Jo, att jag är ledig! Var verkligen inte helt säker på det, så jag sprang iväg även till den gamla vanliga hederliga almanackan för att kolla, och, jo, där stod det också ledig!

Det kallar jag verkligen maxad tur, för det är en strålande morgon, kolla bara in hur det ser ut här hemma nu vid 06.15.  Tänk vad snopet om jag åkt iväg......
Så nu tar jag mig en rejäl promenad.
Jag ÄLSKAR bonusar!

1 kommentar:

  1. Ha ha, det där har aldrig hänt mig!!! :D

    Grattis till en extra ledig dag!!!

    Kramar från Lilla Syz

    SvaraRadera

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad