lördag 11 augusti 2012

Besök hos Amanda

Vår lilla Amanda har fått besök! Det är så roligt att sitta och titta på hur den/de nyanlända beter sig. Hon är ju väluppfostrad och lite svårflörtad :) Nu är det en knipa som är på besök och han har försökt få kontakt men det är lite svårt.....
I gengäld känner han sig nog väldigt trygg, för alla vi hemma på tomten, människor likaväl som djur, kan röra sig fritt, utan att han flyger iväg. Har nu varit hela dagen hos oss. Verkligen jättekul!

....och marmeladen jag gav bort igår, verkade bli uppskattad. Det var min kära mor jag skulle ut och shoppa med, så det var hon som fick den. Kändes lite roligt att kunna få ge bort något som jag gjort :)

Skönt det är med semester!!!

1 kommentar:

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad