lördag 23 juni 2012

Midsommar

Så blev det då midsommar i år igen! Märkligt, hrmmm....fniss, men jag är bara så jätteglad att jag överhuvudtaget har kunnat vara med! Jag är inte helt bra än, hostar nästan ihjäl mig på nätterna, dagarna är lite bättre, och som tur är börjar även de andra symtomen ge vika.....Den här förkylningsgrejen jag haft, den vill jag INTE ha igen....!!!
Nog pratat om sjukdomar!

Nu är det midsommar, och tänk att det blev sol från klarblå himmel!!! Det hade vi inte förväntat oss, eftersom all väderprognos talade för det motsatta. Vilken tur att inte vädergubbarna har rätt, jämt!

Frukosten kunde intas utomhus :-)
Likaså lunchen!

På kvällen var vi bjudna till våra underbara vänner. De har ett orangeri, så där var vi i och för sig inte beroende av vädret, men ingen människa blir ledsen över att det är uppehåll en midsommarafton :-)  Som alltid bjöds det på superb mat och dryck.
Till och med lilleman hade fått en egen inbjudan att närvara vid årets midsommarfirande :-)   Lite senare framåt kvällen, ......och nog är det fantastiskt alltid, att regnet höll sig ifrån oss !

Ha nu en fortsatt glad och härlig midsommar!

1 kommentar:

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad